کار در ایران

درباره‌ی حقوق کار و ... این صفحه برای کارگران و زحمتکشان منتشر می‌شود ،در معرفی آن بکوشید .

کار در ایران

درباره‌ی حقوق کار و ... این صفحه برای کارگران و زحمتکشان منتشر می‌شود ،در معرفی آن بکوشید .

استفاده از مقالات وبلاگ من و رعایت اخلاق رسانه ای !

متاسفانه چندی است که مطالب این وبلاک از سوی برخی مورد سوء استفاده قرار می گیرد. آخرین آن  در کانال تلگرامی "بولتن کارگری " که خود را " نشریه فعالان کارگری ایران" میداند ، در تاریخ 1399/05/05 دیده شده است .

"بولتن کارگری " مقاله ی "سویه اصلی مطالبات کارگری فی نفسه علیه نئولیبرالیسم است " را بدون نام اصلی مقاله تحت عنوان "دولت خادم سرمایه - نافی حق کارگران" با امضای (سعید س.ک) منتشر کرده است .  

 

بارها از سوی علاقه مندان به مطالب این وبلاگ پرسیده شده است که استفاده از مطالب وبلاگ تا چه حد مقدور است و طبیعی است که بی هیچ محدودیتی هر رسانه ای می تواند با ذکر منبع از مقالات وبلاگ" کار در ایران" استفاده کند . اخلاق رسانه ای حکم می کند که این شرط که از نظر من جنبه عرفی آن بیش از هرچیز اهمیت دارد ؛ رعایت شود .

آنچه برای ما مهم است ، موضوع آگاهی بخشی بین کارگران است. اما از شروط آگاهی بخشیِ موثرو راستین ؛ ترویج درست کاری و امانت داری و رعایت حقوق دیگران است . بدون رعایت چنین اصولی نمیتوان ادعای آگاهی بخشی داشت  . امیدوارم بولتن کارگری رویه ها و  اصول ناظر  بر انتشارمطالب و اخلاق رسانه ای را رعایت کند .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد